کابینت سفید و چوب

کابینت طرح چوب را به دو صورت روکش چوب و چوب طبیعی، به کار می برند. ترکیب سفید و چوب برای کسانی که طرفدار سبک مدرن و رنگ های گرم هستند انتخابی مناسب است. چرا که رنگ سفید علاوه بر بزرگ جلوه دادن آشپزخانه جلوه ای از مدرن بودن را به آن می دهد. همچنین رنگ چوب نشانی از طبیعت را به همراه دارد و حس آرامش و گرما را منتقل می کند. گرمای رنگ چوب مکمل رنگ سفید است و این دو رنگ با قرار گرفتن در کنار هم محیط را متعادل می کنند.

کابینت سفید و چوب

چند نکته در مورد کابینت سفید و چوب

  • رنگ چوب کابینت باید با سایر عناصر داخلی آشپزخانه، مانند کف، کاشی‌ها، دیوارها و سایر مصنوعات چوبی، هماهنگی داشته باشد. 
کابینت سفید و چوب
کابینت سفید و چوب
  • طرح چوب تنوع زیادی دارد و معمولا می توان هر رنگ چوبی را با سفید ترکیب کرد. اما پیشنهاد می کنیم که چوبی روشن با رگه های تقریبا منظم اما غیریکنواخت انتخاب کنید.
  • ترکیب رنگ چوب و سفید برای هردو آشپزخانه  مدرن و کلاسیک قابل اجرا است اما برای سبک مدرن مناسب تر می باشد. برای آشپزخانه های مدرن رنگ چوب روشن و برای کلاسیک رنگ چوب تیره را پیشنهاد می کنیم.
کابینت سفید و چوب
  • رنگ چوب آشپزخانه باید با نورپردازی آن همخوانی داشته باشد. اگر آشپزخانه شما دارای نور طبیعی زیادی است رنگ چوب را روشن تر و اگر نور کمتری دارد، بهتر است رنگ چوب را تیره تر انتخاب کنید. اما الزامی نیست. همچنین برای آشپزخانه های کوچک رنگ چوب تیره انتخاب نکنید.
کابینت سفید و چوب تیره
  • نسبت استفاده از رنگ سفید و چوب نباید 50 به 50 باشد. به غیر از این، هر نسبت دیگری با توجه به موارد دیگر موجود در آشپزخانه زیبایی ایجاد می کند. اما پیشنهاد می کنیم که درصد استفاده از چوب کمتر از رنگ سفید باشد.
کابینت سفید و چوب
  • اگر از رنگ چوب استفاده می کنید، در صورت امکان می توانید قفسه های چوبی را هم برای آشپزخانه خود طراحی کنید.
کابینت سفید و چوب